3519 448 903 98+

شبکه های اجتماعی

5050 3150 051

کارشناسان فروش

شنبه تا پنجشنبه

08:00 الی 16:30

آشنایی با CALL PARK در CME

در این مقاله از سری مقالات ویپ می خواهیم به مبحث آشنایی با CALL PARK در CME بپردازیم همراه ما باشید. 

راه اندازی CALL PARK

زمانی که داخلی تماس را نگه می دارد یا همان Holde فقط خودش می تواند آن تماس را از آن وضعیت خارج نمایید. 

توسط قابلیت Call Park می توانید تماس هایی که توسط یک داخلی خاص پارک شده را از پارک خارج کنیم و کس دیگری ادامه تماس را از داخلی خود ادامه دهد.

به طور کلی Call Park به دو صورت راه اندازی می شود.

یکی اینکه مرکز تلفن تماس ها را به صورت خودکار و تصادفی در یکی از داخلی های از قبل ساخته شده پارک می کند. معمولا در فروشگاه های بزرگ از این روش استفاده می کنند.

دوم اینکه فرد به صورت مشخص و هدفمند تماس را در یکی از داخلی ها پارک می کند. این شیوه اغلب در ادارات کاربرد دارد.

timeout: بعد از چه مدت روتر به فرد پارک کننده تماس اطلاع دهد که تماس همچنان پارک بوده و پاسخ داده نشده است.

Limit: در این پارمتر تعیین می کنید که تماس بعد از چند بار تایم اوت شدن قطع شود.

Recall: می توانید تعیین کنید که پس از تایم اوت شدن تماس به تلفن شخص پارک کننده برگردد.

جهت پاسخ گویی به تماس های پارک شده می توانیم:

1.مستقیما شماره Park-slot را بگیریم.

2.کلید Pickup را زده سپس Park-slot را بگیریم.

3.برروی تلفنی که تماس را پارک کرده ابتدا Pickup را زده سپس * تا آخرین تماس پارک شده پاسخ داده شود. 

در صورت هرگونه مشاوره فنی در خصوص کانفیگ و راه اندازی اولیه تجهیزات میکروتیک و سیسکو می توانید با کارشناسان ما در واحد پاسخگویی در ارتباط باشید.