مطالب آموزشی آیفوم

iFOM Business Group

مطالب ارائه شده در وبلاگ آموزشی آیفوم در یکی از سرفصل های آموزشی ذیل ذخیره می شوند. از این رو جهت مطالعه مطالب آموزشی می توانید دسته بندی های مطالب ذیل را بررسی نمایید.

در وبلاگ آموزشی آیفوم می توانید به راحتی اطلاعات خود را در حوزه IT به روز کنید. مطالب ارائه شده در این بخش شامل آشنایی با انواع کابل های شبکه، راه اندازی اولیه انواع مودم های اینترنت، آشنایی با  استاندار های وایرلس و… می باشد.

مطالب آموزشی آیفوم

ارائه سناریو های مختلف جهت راه اندازی و عیب یابی تجهیزات میکروتیک و همچنین آشنایی با ویژگی های سخت افزاری و کاربرد های آن ها در سناریو های مختلف و در شبکه های متنوع 

دنیای IT هر روز در حال پیشرفت است و اخبار تازه ای در ان خصوص به گوش ما می رسد. می توانید با وبلاگ ما آخرین اخبار متنوع دنیای فناوی اطلاعات را دنبال کنید. 

راه اندازی انواع پلتفرم های ویپ را با ما تجربه کنید. در این بخش به ارائه سناریو هایی در خصوص ویپ می پردازیم و شما را با انواع سیستم عامل ها جهت راه اندازی یک مرکز تماس قدرتمند راهنمایی می نماییم. 

چقدر با قطعات کامپیوتر آشنایی دارید؟ با ما همراه شوید تا شما را با قطعات داخلی کیس و تفاوت های آنها آشنا سازیم تا بتوانید بهترین قطعات را برای کامپیوترتان انتخاب کنید. 

آموزش دوره های کانفیگ و راه اندازی روتر ها و سوئیچ های سیسکو، همراه ما باشید تا با ارائه آموزش هایی در این خصوص به شما در راه اندازی و عیب یابی تجهیزاتتان کمک کنیم. 

    سبد خرید